Sunday 19 May 2013

Lightroom : Naomi In Black & White.


Saya akui yang keupayaan saya menguasai Lightroom cukup terhad.Walaupun sudah hampir 3 tahun berdampingan dengan sistem tersebut, saya sedari yang terdapat banyak lagi perkara perlu saya pelajari.Tetapi ianya tidak menghalang minat saya untuk terus mencuba dan memperbaiki kebolehan saya dengan perisian tersebut.

Terbaru, saya cuba memproses sekeping gambar Naomi yang saya ambil sewaktu saya berada di Sekigahara pada lewat tahun lepas. Walaupun ianya bukanlah edit bertaraf professional namun saya tetap gembira dengan hasilnya.


Nikon D3000 50mm f/2.8 1/160 sec.





All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.