Saturday 3 June 2017

Kemas Kini Blog: Selesai Sudah Projek Bobber V5.

Hampir 3 bulan saya langsung tidak mengemas kini halaman blog saya kerana faktor kerja dan juga terlalu sibuk dengan projek motosikal kostum. Tetapi, alhamdulillah, hari ini sempena hari ke 8 bulan Ramadhan, saya tiba-tiba mempunyai masa terluang untuk saya update beberapa keping gambar lagi mengenai projek motosikal saya yang telah pun selesai.
 
Insya allah, semiggu dua nanti saya akan kembali with full force untuk menulis semula.  













 


 All images copyright © 2017 Langkawi Ink.Com. 
All rights reserved. All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. Thank you.