Tuesday 9 July 2024

Langkawi : Cintakan Membawamu Kembali Di Sini (2024)



Kalau anda permerhati isu politik tempatan dan rajin ambil tahu isu semasa  anda alan dapati perbagai mainan serta politik kotor cuba ditujukan kepada Langkawi. Bermula dari isu makanan mahal, cara berpakaian di pantai  dan isu pelancong tempatan lebih suka memilih ke Thailand, banyak isu yang dibicarakan cukup berat sebelah, tidak adil dan lebih banyak menjahamkan ekonomi di sini daripada membantunya.  Tapi itulah. Tuhan tu maha kaya, adil lagi bijaksana. Walau dah bermacam-macam sentimen negatif yang telah dimainkan pun, 
anda tetap akan mendapati yang Pulau Langkawi adalah bumi permai lagi bertuah!


 Ianya masih merupakan destinasi pelancongan yang cukup popular, sangat menarik dan mempesonakan. Malah kini telah dinobatkan antara 10 Pulau terbaik di Asia untuk tahun 2024.
 

Dengan keindahan alamnya yang memukau, Langkawi tetap menjadi tempat yang sangat istimewa untuk dikunjungi. Dengan pasir putihnya yang halus mulus, air laut yang kebiruan jernih (perkhh macam Pantai Pasir Temgkorak tu) dan hutan tropikal jutaan tahunnya yang menghijau, maka tidak hairanlah ianya masih menjadi pilihan dan kerap dikunjung jutaan pelancong saban tahun.











All images copyright @ 2024 Langkawi Ink.Com.
All rights reserved.All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. 
Thank you.