Sunday 23 September 2012

Tuah Datang Bergolek !

Saya berasa sangat bertuah semenjak kebelakangan ini. Entah mengapa dengan tiba-tiba apa yang saya idamkan semuanya berjaya saya dapat.
Alhamdulillah dengan rezeki Tuhan!


Berita gembira pertama yang saya dapat dalam bulan ini adalah saya berjaya memenangi bidding ebay untuk medapatkan jaket TOP GUN Avirex G1 yang berharga hampir RM4,000 ini ( ¥ 90,000 ) pada harga yang cukup murah ! Cukup speechless saya dibuatnya! Jaket yang menjadi buruan peminat tegar filem TOP GUN ini mempunyai nilai amat tinggi di pasaran (semenjak tahun 1986 lagi) apabila filem blockbuster tersebut mula ditayangkan di pawagam seluruh dunia.

Image Rakuten

Yang keduanya - saya kini tidak perlu lagi berulang-alik ke Japanese Consulate untuk mendapatkan visa setiap kali saya ingin pulang ke Jepun. Tanpa saya duga, saya mendapat panggilan telefon dari pihak Consulate di Pulau Pinang tempoh hari memberitahu khabar gembira yang mereka telah meluluskan satu tawaran multiple entry untuk saya masuk ke Jepun selama 3 tahun ! Ini bermakna, saya kini diberi kebebasan untuk keluar masuk ke Jepun dengan lebih mudah dan senang !






All images copyright © 2012 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you