Tuesday 15 October 2013

Kobe Photography: 2900 "Like" & Counting .............

Saya mendapat tahu foto yang saya hantar kepada pihak facebook KOBEjp  (Kobe's Tourism & Photography) telah pun disiarkan lewat malam semalam. Walaupun foto tersebut bukanlah hasil kerja tangan jurugambar professional tetapi ianya tetap mendapat sambutan. Gambar yang saya ambil di Hachimaki Observation area di puncak Gunung Rokko, Kobe tersebut memang pernah mendapat kepujian daripada rakan-rakan tetapi saya berasa seperti tidak percaya apabila ianya diterima oleh pihak KOBEjp.Belum pun 24 jam gambar tersebut keluar , hampir 3000 "Like" telah diberikan dan saya percaya angka tersebut akan meningkat pada lewat petang nanti. 







All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding. Thank you.'