Friday 2 February 2018

Terima Kasih Daun Keladi, Saya Kini Kembali.


Semenjak berblogging selama lebih tujuh tahun, saya tidak pernah membiarkan blog saya "bersawang" hampir 4 bulan rasanya. Bukannya tiada benda untuk menulis tetapi rasa seperti malas pula.

Apa-apa pun, alhamdulillah, pagi tadi sewaktu saya keluar bermotosikal di perkampungan berhampiran Makam Mahsuri tiba-tiba semangat untuk menulis datang pula. Mungkin kerana mendapat inspirasi daripada hiasan kereta uzur milik Pak Malau Nasi Dagang ini atau mungkin kerana suasana sunyi di sini.

Insya Allah, moga-moga tahun 2018 ini saya boleh menulis lebih banyak lagi terutama sekali tentang Pulau Langkawi atau apa-apa jua mengenai negeri Kedah.




All images copyright @ 2018 Langkawi Ink.Com.
All rights reserved.All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. Thank you.