Wednesday 30 January 2013

Kembara Jepun : Kita Bukan Photogenic !

Saya sedar yang saya bukan seorang yang photogenic! Gambar saya juga tidak laku untuk menjual majalah. Pendek kata, saya lebih selesa berada di belakang kamera daripada berdiri dihadapan kamera. Sebab itulah hampir keseluruhan gambar-gambar di dalam blog saya dipenuhi dengan gambar isteri dan anak-anak.

Ada kalanya, Naomi dan anak-anak cukup mendesak saya untuk diambil gambar.Haaa..terpaksalah juga terpacak berdiri dan membiarkan Nana & Erika mengambil gambar-gambar saya :) 


Nikon D3000  50mm  1/200 sec F/2.8 ISO 200 @ Nara, Jepun.

Nikon D3000 50mm  1/125 sec F/2.8 ISO 100 @ Nara, Jepun.

Nikon D3000 50mm  1/400 sec F/2.8 ISO 200 @ Naruto,Jepun.


 


All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.