Sunday 3 February 2013

Kibune Jinja 貴船神社.

Berpeluh-peluh saya dipagi yang nyaman kerana akhirnya saya berjaya juga mendaki sehingga ke puncak Gunung Kurama yang terletak di Kyoto.Saya seterusnya berjalan menuju ke Kibune Jinja yang terletak berhampiran kaki gunung tersebut sambil menikmati keindahan musim luruh yang cukup mempersonakan. Kemerahan dedaun momiji yang saya dapat lihat disepanjang perjalanan tersebut sukar untuk saya jelaskan dengan kata-kata. Ianya dihiasi pula dengan anak-anak sungai yang jernih serta mengalir lesu.

Terdetik dihati saya untuk kembali semula ke sini pada bulan Disember nanti.


 

 

 

 


 



All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.




Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.