Saturday 13 April 2013

Photo Shooting & T-Bolan ?

Okay. 
Projek photo shooting untuk majalah telah selesai. Semuanya berjalan dengan cukup lancar tanpa sebarang masalah.Terima kasih kepada pihak pengurusan kerana percaya akan kebolehan saya untuk melaksanakan tugasan tersebut. Namun, saya minta maaf kerana tidak dapat menyertakan di sini gambar-gambar yang telah diambil kerana isu hak cipta ataupun copyright control majalah berkenaan. Insya Allah, saya akan postkan imej tersebut setelah majalah itu diedarkan nanti. 





Sewaktu pulang dari photo shooting tempoh hari , saya ada terdengar laungan lagu-lagu old skool  yang dipasang oleh Naomi di dalam kereta. Antara kesemua lagu yang dipasang, lagu dari T-BOLAN すれ違いの純情  ini cukup mencuit hati dan mengingatkan saya ke zaman remaja. Zaman dimana lagu-lagu daripada kumpulan rock seperti May,Wings ataupun Search beraja dihati !  Perrrhhhhkkhhhh !!







All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved. 
Video from YOUTUBE.


Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.