Tuesday 31 May 2016

Pementasan Noh : Yang Lama Dikelek, Yang Baharu Didukung.

Saya percaya, setinggi mana sekali pun kita berjaya dan sejauh mana sekalipun kita keluar meninggalkan kampung halaman, jangan sesekali kita lupa akan asal-usul kita. Ahamdulillah, Naomi dan saya mempunyai sentimen yang sama tentang perkara tersebut dan sebab itulah kami cukup menghargai adat-adat lama dan tidak malu untuk berkongsi mengenainya.
 
 
 
Bercakap tentang adat, saya sertakan di sini beberapa keping lagi gambar-gambar Naomi yang saya ambil semasa beliau dan saya berada di Muzium Noh, Kanazawa. Peluang yang saya percaya datang hanya sekali saja dalam seumur hidup ini betul-betul saya hargai baik dari sudut pengalaman hidup dan juga aspek fotografi.



 



 







 
 
 All images copyright © 2016 Langkawi Ink.Com. 
All rights reserved. All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. Thank you.