Sunday 17 June 2012

Paintball : Agi Idup, Agi Ngelaban !

Saya tidak menafikan yang sukan paintball adalah permainan yang cukup extreme dan sesuai untuk semua gender. Ianya kini menjadi salah satu aktiviti outdoor yang paling digemari serta berkembang pesat walaupun di pulau kecil seperti Langkawi.

Untuk pemain hardcore seperti saya, walaupun habis satu badan lebam-lebam akibat terkena tembakan peluru marker tempoh hari, ianya tidak menghalang saya untuk turun semula bagi membalas dendam. Ternyata, kecekapan saya bermain video game "Tom Clancy's Ghost Recon" tidak dapat membantu saya sewaktu di medan peperangan sebenar sukan paintball.

Akibatnya , saya tumbang lagi untuk kali kedua di medan pertempuran !!






All images copyright © 2012 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.





Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding.Thank you.