Monday 18 June 2012

Telatah Si Comel Grey-Mon.........

Saya betul-betul "gila kucing" !
Maksud saya, saya sukakan kucing.
Percaya atau tidak, saya mempunyai sepuluh ekor kucing peliharaan yang mana masing- masing mempunyai karekter yang tersendiri. Bukan itu saja, saya juga menyedari yang kucing juga pandai bermain politik. Ada yang sokong team A dan ada yang sokong team B !

 Mulai hari ini, saya akan cuba postkan beberapa keping gambar kesemua kucing peliharaan saya bermula dengan si comel bernama Grey-mon ini... 
Kepada peminat kucing di luar sana, enjoy !

Nikon D3000 50mm 1/200sec f1.8 ISO200

Nikon D3000 50mm 1/200sec f1.8 ISO200




All images copyright © 2012 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.






Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding.Thank you.