Tuesday 4 November 2014

Kyoto's Sakura Travelogue: Cherry Blossoms Di Hirakata Park, Osaka.

Perjalanan saya pada pagi tersebut ke Hirakata Park dirasakan begitu perit sekali. Saya kurang pasti akan punca sebenar. Mungkin atas faktor tidak cukup tidur, mungkin kerana terlalu letih membawa aksesori fotografi yang terlalu berat selama 10 hari di Jepun atau mungkin juga atas faktor cuaca. Apa-apa pun, saya berasakan yang separuh nyawa saya telah hilang dalam proses perjalanan hari tersebut.

Bagi mencari kepuasan untuk diri sendiri, saya gagahi juga untuk ke Hirakata Park dan ternyata segala keputusan saya untuk mengheret segala peralatan fotografi ke sana adalah satu tindakan yang betul...

Lihatlah sendiri suasana di sini sewaktu kesemua 300 pepohon bunga sakura bercambah keluar !

















All images copyright © 2014 Langkawi Ink.Com. 
All rights reserved.


Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding. Thank you.