Sunday, November 6, 2011

Aidiladha: Tetamu Tidak Diundang.

Musang !
Tetamu tidak diundang datang menjengah rumah awal pagi tadi. Mungkin kerana lapar atau mungkin kerana lawatan Aidiladha, Wallahuaalam!
Yang peliknya, kedua dua ekor musang ini cukup jinak dan saya agak keberatan untuk melepasnya pulang. Namun, memikirkan yang berkemungkinan musang musang tersebut mempunyai anak anak, akhirnya saya lepaskan ianya semula.













All images copyright © 2011 Langkawi Ink.Com. All rights reserved

4 comments:

  1. owhhh mcm ni ke rupe musang..

    ReplyDelete
  2. Ni musang pandan (sebab bau dia macam daun pandan)

    ReplyDelete
  3. Puan. Kedua dua ekor ni datang lagi semalam. Mungkin kerana lapar. Kesihan pula saya nengoknya. Tapi betul betul jinak. Nak bela pun, kena ada lesen... Teringat pula dulu dulu sewaktu di Kyoto mengejar "Tanuki" kat belakang umah, banyak betul time tu. Sekarang dah tak ada Tanuki dah dek kerana pembangunan pesat di Kyoto.. Hmmmm sedey pula rasanya :(

    ReplyDelete

Pulau Langkawi : Home Is Where The Heart Is.

One of my favourite place.. A space that raised me, the birth place of my dreams. I really feel connected like I’m part of its puls...