Tuesday 31 January 2012

Toei Uzumasa Eigamura - Part III

Ini adalah bahagian ketiga siri Toei Uzumasa Eigamura yang pernah saya tulis di dalam blog ini. Oleh kerana ribuan gambar (seriously) yang di ambil sewaktu di sana, maka tak terdaya saya hendak upload kan kesemuanya di dalam satu episod saja. Oleh sebab itu, saya bahagikan ia kepada tiga siri yang mana ini  adalah siri terakhir tentang lawatan saya ke Kyoto's Toei Uzumasa Studio.

Jika anda masih ingat, introduction Toei Uzumasa Eigamura ini pernah saya tulis pada tahun lepas dan bahagian keduanya pula baru saja saya post kan minggu lepas.Rumusan daripada lawatan ini adalah, Toei bukan hanya sesuai untuk kanak kanak saja.Malah ianya juga sesuai untuk orang dewasa seperti saya yang mana pernah hidup dan mengharungi era zaman kegemilangan Polis Angkasa Gaban, Kamen Rider atau Masked Rider ( Orang melayu panggil Kesatria Baja Hitam), Power Ranger dan lain lain. Saya berani memberi jaminan yang hidup anda akan berubah seketika sewaktu di sini oleh kerana terbayangkan kenangan lampau. Ini kerana 
segala paparan penerangan dan karakter yang dipamerkan di sini cukup mengujakan dan seolah-olah hidup malah ianya membuatkan saya dengan tiba-tiba ingin jadi kanak kanak semula !!  

Beberapa keping gambar diambil untuk kenangan abadi dan khas buat adik adik di luar sana yang selalu percaya kepada kuasa baik akan sentiasa mengatasi kuasa jahat ! :)









For both of my daughters......



Issa X Da Pump: Kamen Rider "THE FIRST"





Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding.Thank you

All images copyright © 2012 Langkawi Ink.Com. All rights reserved