Wednesday 6 March 2013

Enter The Lion !

Hampir 3 minggu saya tidak update blog saya. Bukan sebab saya sibuk ataupun tidak punyai masa. Hari-hari saya semenjak kebelakangan ini banyak dihabiskan dengan membaca dan meneliti tentang kisah pencerobohan Tentera Sulu ke atas Lahad Datu di Sabah. Bermula dari hari pertama bot pancung tersebut mendarat di pantai Sabah sehinggalah pasukan ATM dan PDRM melancarkan Operasi Daulat pada pagi kelmarin - semuanya saya ikuti dengan teliti. Moga-moga isu ini dapat diselesaikan dengan secepat mungkin.

 
Oh ya! Saya sempat juga mengambil beberapa keping gambar tarian singa di tempat kerja tempoh hari sempena Tahun baru Cina.


Nikon D300 17-55mm f/2.8 @ 23mm F/2.8  ISO 400 1/320 sec

Nikon D300 17-55mm f/2.8 @ 17mm F/2.8  ISO 400 1/320 sec



All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.


Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.