Sunday 2 June 2013

Keriangan Berterusan Di Pulau Langkawi Bersama Tropical Charters.

Hampir separuh hari saya luangkan masa bersama Naomi dan rakan-rakan kerja kelmarin menikmati pelayaran bersama Tropical Charters.Walaupun dikhabarkan pada awalnya yang suasana lautan akan bergelombang, namun pelayaran tersebut diteruskan juga tanpa timbul sebarang masalah.

Pelayaran kami kelmarin bermula seawal pukul 4 petang dengan menaiki kapal layar "Warisan Duyung" milik Tropical Charters di Resort World,Langkawi. Kapal "Warisan Duyung"yang panjangnya hampir 40 meter ini adalah hasil buatan tenaga tempatan dan ianya cukup besar serta dilengkapi dengan kabin berhawa dingin,tandas, ruang dek yang mampu menampung hampir 25 orang, ruang BBQ dan kelengkapan elektronik untuk memancing seperti sonar Garmin untuk mengesan ikan !

Saya sertakan disini beberapa keping gambar pelayaran kelmarin dan insya allah, gambar selebihnya akan saya postkan nanti. Kepada anda yang inginkan pelayaran sebegini, anda boleh menghubungi terus Tropical Charters untuk tempahan di talian 04 955 3407.















All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.