Sunday 4 January 2015

Tokyo Front : Odaiba Gundam

Saya belum upload lagi sebarang gambar Gundam yang diambil tempoh hari di Tokyo Gundam Front. Entah kenapa saya jadi gatal tangan pula hari ini lalu memuat naik gambar-gambar tersebut di Youtube ! Untuk makluman, saya bukan berminat sangat pun mahu menjadi vlogger tetapi sekadar mencuba untuk membiasakan diri dengan Youtube.

Insya Allah. Bila ada kesempatan nanti, saya akan sertakan kesemua gambar-gambar tersebut di blog saya bersama nota perjalanan sewaktu berada di Odaiba, Tokyo.




All images copyright © 2015 Langkawi Ink.Com. 
All rights reserved.

All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. Thank you