Friday 23 August 2013

Blogging : Famous Sangatkah Aku Ini ?

Saya menulis blog secara bebas. Apa saja yang terlintas didalam kepala, semuanya saya tulis.
Bermula daripada isu sekeliling rumah ianya menular ke seluruh pelusuk Pulau Langkawi dan berakhir di negara matahari terbit - Jepun! 

Saya tidak pernah terbayang yang blog serba simple ini ada juga peminat setianya. Ada kalanya, saya berasa sangat terharu apabila menyedari ada sesetengah penulis blog menggunakan  foto-foto saya sebagai sumber rujukan.Walaupun saya tahu yang saya bukanlah sebagus yang disangkakan , tetapi masih ada antara mereka yang mempercayai akan kebolehan saya. Kepada mereka semua - jutaan terima kasih saya ucapkan kerana tanpa anda siapalah saya.

   Saya sertakan disini beberapa keratan blog mereka untuk menghiasi ruangan blog saya untuk hari ini. Jangan terkejut jika anda mendapati yang sesetengah daripada mereka datangnya dari negara Rusia, Amerika,Italy,Argentina,Perancis dan juga Malaysia !



Saudara Yusri Zakaria menulis tentang foto - foto saya.




Sekeping gambar "macro" yang digunakan sebagai rujukkan di blog Filmcamera999.com



Blog dari Argentina yang menceritakan tentang pesawat tempur F/A -18 E/F Super Hornet juga pernah menggunakan foto saya sebagai hiasan ruangan blog mereka.




Terima kasih juga kepada Langkawi Wildlife Park yang memberikan kredit kepada blog saya.




Aviation Live Russian - Blog dari Russia yang pernah menggunakan gambar pesawat Dassault Rafale yang saya ambil sewaktu pertunjukkan udara LIMA tempoh hari.






All images copyright © 2013 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.


Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid
misunderstanding. Thank you.