Saturday 18 February 2012

Amanohashidate.


Saya bermimpi tentang Jepun lagi semalam. Dalam mimpi tersebut, jelas kelihatan rimbunan pepohon Pines tumbuh subur di bohor pasir yang terletak di persisiran pantai yang diliputi salji.Saya terjaga dari tidur dan terus bangun mencari jawapan dengan melayari  internet. Akhirnya saya menemui juga tempat tersebut - ia adalah Amanohashidate, sebuah pekan kecil yang terletak di utara Kyoto ! 

Saya belum pernah sampai ke Amanohashidate dan saya rasa saya perlu berbincang dengan Naomi untuk melawat Amanohashidate mungkin pada kunjungan yang akan datang.





Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding.Thank you

***Image by Google.