Monday 26 March 2012

Kyoto Jurnal : Kyoto Botanical Garden.



8hb March 2012 - Saya bangun awal pagi tadi. Pukul 6.30 pagi, mata saya sudah terbeliak dan sukar untuk dipejamkan semula. Suasana di luar terlalu sejuk dan saya tidak mampu mendapatkan tidur yang cukup. Selepas bangun mendapatkan sarapan yang cukup ringkas, kami sekeluarga mula keluar ke stesen keretapi Obaku yang terletak lebih kurang 15 minit berjalan kaki dari rumah.

Destinasi pada hari ini - Kyoto Botanical Garden. 


Saya sampai di Kyoto Botanical Garden agak awal pada pagi tersebut. Kelihatan bebunga Ume betul betul mekar di sini. Suasana pagi itu agak meriah dengan kehadiran kanak-kanak tadika yang memenuhi ruang taman permainan. Selepas puas mengambil gambar, saya mula bergerak menuju ke Kyoto Art Garden pula.Ianya hanya terletak betul-betul bersebelahan taman tersebut.


Beberapa lagi shots pada pagi tersebut....







Bersambung.......



Interested parties are welcomed to reproduce or quote materials published in this blog with the condition  that they are credited to http://hasnulyakin.blogspot.com/ to avoid misunderstanding.Thank you





All images copyright © 2012 Langkawi Ink.Com. All rights reserved.