Sunday 24 May 2015

A View From Here #2 : Minggu Yang Panjang Di Kofuku-ji, Nara.

Kofuku-ji, Nara Japan.
  

Hmmmm...Pagoda lima tingkat di Kofuku-ji, Nara Jepun.
Terimbas semula segala kenangan disini. Alkisah, saya dan Naomi memang sukakan Nara dan selalu datang ke sini setiap kali saya pulang ke Jepun sewaktu musim luruh. It's an amazing place terutama sekali kawasan sekitar Todaiji Temple. Ianya cukup cantik malah lebih hebat daripada beberapa temple lain yang terdapat disini. No doubt about that. Walaupun ada ketikanya saya menyumpah-nyumpah dek kerana kesesakan pengunjung yang teralu banyak datang ke sini, namun saya akui yang Nara adalah tempat yang harus dilawati sekiranya anda menjejakan kaki di Jepun.

Kepada peminat fotografi, saya syorkan untuk anda datang ke sini bersama lensa-lensa terbaik anda. Banyak sangat tempat menarik yang anda harus cuba dari pelbagai sudut. Cubalah google tengok harga tiket AirAsia yang serba murah sekarang ini dan ambillah peluang untuk datang. Bukannya apa, dari Lapangan Terbang Kansai untuk datang ke sini bukanlah jauh mana sangat. Dekat jer.
By the way, harap maaf kerana saya tak dapat berkongsi gambar-gambar yang lain sewaktu berada di sini tempoh hari. Banyak  sangat gambar-gambar yang tak cantik sebab tak pandai guna kamera. Kena akui , it's a skill yang saya memang tidak ada dan kena belajar lagi. But then again, saya traveller bukannya photographer.

 


All images copyright © 2015 Langkawi Ink.Com. 
All rights reserved. All photos and content on this site are exclusive property of Langkawi Ink.Com and are copyright with all rights reserved. Please email me and ask for permission before reposting any content found on this site. Thank you.